Rindu?


Bukan apa, dulu blog ni tempat aku bejiwang,time angau, time sedih , time happy, dengan harapan orang yang aku Angaukan tu akan baca memandangkan orang tu pun berblogging.haha.Lepas break up, blog ni pun terabai. mweheh Sekarang ni mau try hidup baru,post-post lama pun sudah dibuang. Tengah2 mendelete tadi sempat tengok-tengok, buka-buka balik cerita lama..haihh cerita lucu, jiwang, gila semua terbaca balik. Err, kalau ingat balik, sia-sia juga sayang someone mcam gila babun ,then last2 break kan? sadis... wahh hyperbole.

Orang cakap , cerita lama nda bagus kena ungkit..tapi kalau kita nda ambik pengajaran dari kisah lama, mesti kita buat kesalahan yang sama kan? okok tutup bab tu, malas mau ingat, Masuk cerita baru.hehe.


Anywy,bila cek2 link kawan tadi, bnyak page yang nda bole buka, mybe diorang sda deactivate atau boring suda kali kan dorang berblogging?hoho.

Memandangkan blog ni hak saya dan saya bole tulis ikut suka hati,mula hari ni, blog ni akan jadi tempat luahan hati, ketidakpuasan hati, so nasibla siapa yang terbaca kie. Tekan ja X atau <- untuk keluar. hihi. Asgmnt sekarang ada 2 , masih suci belum kena sentuh pun, bila mau mula buat pun nda sure lagi. Tolong bagi saya motivasi! oklahbai=)


No comments:

Post a Comment